Början på min livs historia!

Hej!

Idag har jag mest kännt mig ledsen, allt känns så jätte jobbigt, pratat med min äldsta dotter i tel, de brukar hjälpa, sen messade min yngsta dotter mig och när hon märkte att jag var ledsen så ville hon komma hem från skolan och trösta sin mamma, gulligt av henne men hon fick stanna kvar i skolan tyckte jag. Nu ikväll så var jag o gjorde min tredje tatuering. Blev faktiskt rätt så nöjd. Nä, nu tänkte jag börja på min livs historia,

Jag, min bror och våra föräldrar flyttade till Sverige år 1965, efter ca 2 veckor så fick mina föräldrar jobb på ett företag. År 1968 flyttade vi till en liten by, där bodde vi knappt 1 år för sen flyttade vi till ett litet samhälle.
Där hyrde vi ett hus som jag tyckte så mycket om att än idag brukar jag åka dit o titta hur det ser ut.
Julen 1973 flyttade vi in i vårat nybyggda hus, vi fick genast väldigt bra kontakt med våra grannar.
Dom var väldigt hjälpsamma och trevliga. År 1980 så fick vi vårat Svenska medborgarskap.
Min bror var nog den lyckligaste av oss för han menade på att då slipper han åka  " hem " och göra militärtjänsten.

Fortsättning följer.............

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Nicolina

sprang på din blogg och tycker detta verkar vara en spännande berättelse du har påbörjat.

2010-03-23 @ 00:09:31
URL: http://leeelooo.blogg.se/
Postat av: alexandra

härlig blogg, ska bli spännande att fortsätta läsa din blogg!

2010-03-24 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0