Hemma från sjukhuset

Hej!

Inte bloggat på några dagar pga att jag fick så ont i magen i Onsdags kväll och frös jätte mycket
och mådde verkligen inte bra.
På Torsdagen mådde jag bara sämre o sämre, mer ont i magen, de va jobbigt att ligga, sitta och gå.
Gick sån hela dan för trodde ju att det skulle gå över, men icke.
På Torsdag kväll så messade jag en vän som körde in mig till akuten.
Där fick jag genomgå en jobbig undersökning och så,  läkaren  konstaterade att jag hade en  "ficka" på tjocktarmen,
så jag blev inlagd över natten trodde jag, det blev 3 nätter.
Idag är jag hemma på permis, ska tyvärr tillbaks imorgon bitti.
Kl är nu 01.00  kan inte sova, orolig inför att läkaren ska säga att jag måste ligga inne några dagar till.
Usch vad man känner sig ensam där. Har en gammal jättegod tant som ligger i samma rum,
när jag skulle åka hem idag så sa hon att hon kommer att sakna mig, så gulligt.
Nu är det nog bäst att lägga sig så man får lite sömn i sin egen säng.
Min historia får jag fortsätta med så snart jag blivit bättre och kan koncentrera mig på den.

Godnatt mina vänner

      Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0