Våren äntligen här.

Hej!

Igår skrev jag inget i min Blogg pga. att jag mådde rent ut sagt skit, tårarna bara kom, fanns inget stopp.
Idag kändes det bättre, fint väder ute. Jag bytade köksgardiner sen var jag ute o pillade bland krokusarna o snödropparna . Det var så skönt att vara ute och göra lite nytta. Ikväll så blev jag hämtad av en kompis, vi åkte en runda, han tycker att jag behöver komma ut lite. Har varit öm i en framtand ett par dagar nu och  idag så var min näsa öm. Kollade mig i spegeln och ser att jag har svullnat upp lite under min näsa. Fy va jobbigt, undrar hur jag kommer att se ut imorgon, säkert jättehemsk!  Min historia kommer jag att fortsätta med imorgon.

Ha de så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0